medycyna mitochondrialna

medycyna mitochondrialna

Jak uzyskać dokładny obraz kategorię produktów

Czy jesteś pewien, że wiesz już o swojej kategorii produktowej?http://www.konsumentnarynku.pl Jeśli zamierzasz stworzyć strategię udziału w rynku naprawdę trzeba mieć dokładną wiedzę o tym, gdzie dany produkt mieści się w rynku. Kategoria produktu jest ogólny zgrupowanie konkurencyjnych produktów, do których dany produkt należy. Mając dokładny obraz o swojej kategorii produktów jest niezbędna, ponieważ nie będzie w stanie opracować strategię budowania dalej i zwiększyć swój udział w rynku istniejącej. Weź herbata sprawa jako przykład, jeśli sprzedajesz herbat specjalności, to trzeba wiedzieć, czy konkurują z rynku masowego, czy nie. Musisz też zdecydować, czy idziesz do policzenia ich sprzedaży w swoich obliczeniach rynkowych i czy trzeba wygrać sprzedaży od nich.

Więc jak dokładnie wiedzieć, gdzie dany produkt mieści się w rynku? Odpowiedź na to pytanie leży w swoim klientem. Klient jest cennym zasobem, który daje informacje, które potrzebujesz. Ich postrzeganie produktu pomoże Ci uzyskać lepszy obraz w którym dany produkt mieści się w rynku. Trzeba wiedzieć, jak klient widzi kategorię. Więc oglądać klientów lub poprosić ich, aby dowiedzieć się, jakie są ich możliwości zakupu są. Dowiedz się zrozumieć, w jaki sposób postrzegają swoje wybory, a następnie podać swój własny wybór, które wyglądają podobnie do definicji klienta rynku.

Weźmy herbata sprawa jako przykład ponownie. Czy klienci wybierając spośród wszystkich opcji herbaty, czy tylko niektóre z nich? Jeśli sprzedajesz herbatę specjalne, wtedy okazuje się, że większość klientów będzie pić markę na rynek masowy zbyt który jest tańszy niż specjalne herbaty. Dlatego jako hurtownik będzie trzeba także walczyć z marki na rynek masowy jakiegoś udziału w rynku, a także trzeba użyć całkowitej sprzedaży na rynku jako baza, a nie tylko sprzedażą specjalistycznych.

medycyna mitochondrialna

Z drugiej strony, kiedy konkurować z innymi herbat specjalności, będziesz musiał stawić czoła im bliżej a znajdziesz konieczność śledzić to mniejszą liczbę udziału w rynku również i ustawić cel drugorzędny dla niego. W rezultacie można ustawić swój plan marketingowy podobny do tego:

1. Zwiększyć przychody ze sprzedaży ogółem w rynku z 13,5 procent do 15 procent

2. Chroń swój udział w rynku w rynku poprzez specjalne herbaty pobytu na 54 procent lub więcej

3. Podkreślając jeszcze bardziej, że herbata jest bardziej wyjątkowy niż inne, aby uniknąć bezpośredniej konkurencji z dużo większych sprzedawców

http://anedia.pl - autor artykułu