medycyna doswiadczalna i mikrobiologia

medycyna doswiadczalna i mikrobiologia

Jak budować siłę, bez przechodzenia do siłowni

Chcesz dowiedzieć się, jak budować siłę bez uciekania się do drogich siłowni? Niektóre osoby będą musiały być przeciągane do siłowni kopiąc i krzycząc, bo po prostu nie może sobie pozwolić na wydatki standardowej siłowni. Można się silniejszy po prostu za pomocą fizyki własnej siły organizmu i wielką rzeczą jest to, że można to zrobić dowolnym miejscu i kiedy tylko chcesz - nie jest wspaniałe?

Oto wskazówki, które trzeba wykonać w celu zwiększenia siły, czy jesteś w zaciszu własnego domu lub w porze lunchu w biurze.

1) Lekcja numer jeden, w jaki sposób budować siłę jest wiedzieć, że im dalej wydłużyć swoje ciało, tym trudniej będzie ci się ruszyć. Zastosowanie tej koncepcji oporu jest bardzo prosta; podnieść ręce nad głową lub na boki robiąc rzuca się, kuca lub awarii.

2) Im dalej przesunąć swoje ciało, tym trudniej mięśnie pracują i silniejsze staną. Upewnij się przenieść swoje dłonie i stopy dalej od podłogi robiąc codzienne pompki, można to zrobić poprzez umieszczenie rąk lub nóg na schodach lub na książki, które pomogą Ci wydłużyć swoje ciało. Jeśli musisz wiedzieć, jak budować siłę z bardzo prostych technik, to naprawdę nie jest takie trudne. Jeśli robisz rzuca tylko postawił stopę na schodach, aby naprawdę rozszerzyć swoje ciało. Robiąc przysiady, sprawiają, że jeszcze trudniej podnosząc tylko jedną czwartą sposób niżej iw pełni rosnąć.

medycyna doswiadczalna i mikrobiologia

3) Upewnij się wstrzymać przez około 4 sekundy po osiągnięciu pozycji ćwiczenia w dół, bo ta przerwa naprawdę zmusza mięśnie użyć więcej siły, aby dostać się z powrotem do góry.

4) Zapewnienie dodać rotację do schematu ćwiczeń, po prostu przez skręcenie tułowia, gdy robisz push-up, crunch lub wypad z pewnością pomogą Ci pracować mięśnie.

5) W bryle budynku, jak budować siłę także trzyma stopę w powietrzu i zmuszając swoje ciało, aby ustabilizować się, gdy jesteś zajęty robieniem rzuca się, kuca i strachu wyciągów, w ten sposób sprawi, że mięśnie pracują dodatkowy dysk w celu ustabilizowania Twój organizm. Będziesz także zbudować więcej siły, niż robi ćwiczenia na obie nogi.

6) Przed rozpoczęciem ćwiczeń można jeść kombinacji (kombi) z węglowodanów i białka, 2 godziny wcześniej.

7) można od razu wziąć napój białkowy lub kilka minut po zakończeniu treningu. Jest to znany fakt, że białko pomaga naprawy uszkodzenia mięśni, a także pomaga budować mięśnie też. Jeśli myślisz, jak budować siłę obejmuje zakupu drogich napojów sportowych, jesteś całkowicie błędne. Można kupić proszek białka serwatki przystępne i wymieszać dużą deser łyżka niego z dużą szklankę mleka odtłuszczonego - Bottoms Up!

- autor artykułu